Shopfloor Management
SFM - Shopfloor Management
Praca nad procesem stanowi klucz do wzrostu przychodów i redukcji kosztów organizacji. Shopfloor Managmet to projekt diagnozy i eliminacji marnotrawstwa i kreowania przepływu dzięki rozwojowi kompetencji procesowych oraz przywództwa.
Program posiada swoje ramy i etapy wdrożenia, niemniej jednak kluczową kwestią jest dopasowanie ich do potrzeb organizacji Klienta. Stąd niezwykle duży nacisk kładziemy na partnerską relację z Klientem, by uwzględnić jego indywidualną specyfikę i potrzeby. Aplikujemy właściwe narzędzia Lean (wynikają z prowadzonej codziennej identyfikacji marnotrawstwa przy użyciu Shopfloor Management) zdolne do redukcji czasu realizacji i nakładów zarówno kapitałowych, ludzkich jak i powierzchni.
SFM zmienia kulturę organizacji w kierunku doskonalenia procesów dodających
wartość Klientowi, dzięki czemu firma staje się bardziej elastyczna i zdolna do efektywnego reagowania na zmieniające się potrzeby rynku.
W projekcie koncentrujemy się na przekazaniu umiejętności identyfikacji marnotrawstwa w procesach, zdobyciu umiejętności ich wizualizacji oraz zarządzania nimi, podejmowania właściwych decyzji na bazie efektywnej analizy przyczynowo – skutkowej i stabilizacji wyników wdrożonych zmian.
Wdrażamy nowe zasady zarządzania oparte na komunikacji w krótkich cyklach i efektywnych spotkaniach. Kreujemy liderów (przywódców) zdolnych do rozwoju nie tylko procesów lecz również swoich podwładnych, którzy docelowo odpowiadać będą za identyfikację marnotrawstwa i ciągłe doskonalenie procesów w organizacji.
Poznaj praktyczne korzyści SFM:
-
Redukcja kosztów przetwarzania produktu.
-
Wzrost marży z oferowanych produktów.
-
Zaangażowanie wszystkich pracowników w proces rozwoju organizacji.
-
Redukcja czasu realizacji zleceń.
-
Mniejsze zaangażowanie zasobów (materiałowych i ludzkich) dla osiągnięcia lepszego wyniku.
-
Wzrost elastyczności na zmianę zamówień z rynku.
-
Realizacja jednego wspólnego celu zgodnego z perspektywą organizacji.
-
Kreowanie kultury ciągłego doskonalenia procesów w organizacji.
-
Decyzje oparte na faktach i cyfrach, a nie na subiektywnych odczuciach.
-
Możliwość natychmiastowej identyfikacji wyzwań w całym strumieniu wartości (od złożenia zamówienia przez Klienta do wystawienia faktury).
-
Wzrost świadomości całej kadry – kreowanie umiejętności widzenia marnotrawstwa w procesach.
Powrót